Amennyiben az Ön által vásárolt gép meghibásodik, vagy meghibásodásra utaló jelet, tünetet tapasztal a gép működésében, úgy vegye fel a kapcsolatot a forgalmazóval, ahol a gépet megvásárolta, vagy lehetősége van közvetlenül márkaszervizünkhöz fordulni segítségért.
A garanciális ügyintézés folyamatának megkezdéséhez minden esetben szükség van a gép számlájára (cég esetén számlamásolatra), vagy blokkjára, illetve a gép maradéktalanul kitöltött jótállási jegyére. A hiányosan, vagy nem megfelelően kitöltött jótállási jegy esetén a garancia nem érvényesíthető, ebben az esetben keresse fel a vásárlás helyét és pótoltassa a hiányosságokat.
Amennyiben a fent írt dokumentumokkal és a géppel felkeresi szervizünket egy garanciális munkalapon felvesszük Öntől a panaszát és elindítjuk a garanciális ügyintézést. Ha a hibafeltárás során kiderül, hogy a gép meghibásodása a kezelési útmutató és a karbantartási előírások be nem tartása miatt következett be, úgy a gép garancia keretében nem javítható meg. Minden más esetben gépe garanciális javítását, alkatrészcseréjét elvégezzük és használatba veheti.